UITDAGING.
ONDERSTEUNING VAN BUITENAF BRENGT HULP VOOR ARLU
Specialisten in de onlinemarketing zijn niet dik gezaaid.
Dat weet ARLU ook. Het bedrijf dat gespecialiseerd is in deurbeslag was al een tijdje op zoek naar een onlinemarketeer ter versterking van het marketingteam, maar de intensieve zoektocht leverde niets op. Om zich te behelpen, koos ARLU voor een externe onlinemarketeer die twee dagen in de week alles uit de kast haalt om ervoor te zorgen dat ARLU zichtbaar blijft op alle onlineplatformen. ADFUN deelde zijn online expertise en daar zijn ze bij ARLU zeer dankbaar voor.
Door interne verschuivingen was er nood aan extra professionele hulp bij de onlinecommunicatie. Met de aanwezigheid op tal van vakbeurzen per jaar, opleidingen aan partners, een eye-catching gebouw langs de snelweg en een constante groei doorheen de jaren staat ARLU sterk in de markt met hun interieur- en exterieuroplossingen. Maar hoe trek je die stevige offlinepositie ook online door?
OPLOSSING.
Advies en aanbevelingen.
Met onze jonge, dynamische marketing-tandem bieden we een snelle én duurzame oplossing. We gaan wekelijks ter plaatse en werken nauw samen met het marketingteam. Zo kunnen we snel schakelen en gerichte oplossingen bieden.
GEVRAAGD.
Gezien en herkend worden, daar draait het allemaal om. Je kan je merkpersoonlijkheid, je product of dienst en/of bedrijf via allerlei on- en offlinekanalen promoten. En dat is exact wat we doen voor ARLU. We breiden het professionele netwerk uit via social media, posten er informatie die interessant is voor interieurarchitecten, volgen partners, nodigen relevante contacten uit en brengen onze boodschap op maat van de verschillende doelgroepen.
We gaan aan de slag met het dagdagelijkse communicatieplan, we houden de website up to date met nieuwe productpagina’s, brochures, projecten, …
Als kers op de taart zorgen we voor heel wat extra uitbreidingen op vlak van rapporteringen, extra onlinecampagnes en nieuwe communicatiekanalen.
Tot slot zitten we niet stil en is een grondige update van de SEO en het inzetten van influencers een volgende uitdaging.
Onze aanwezigheid in de kantoren van ARLU maakt dat we meer voeling krijgen met het DNA van het bedrijf. We spotten sneller opportuniteiten en kunnen korter op de bal spelen dankzij het rechtstreekse contact met de medewerkers ter plaatse. Nieuwe insteken worden meteen doorvertaald naar concrete oplossingen. Denk daarbij aan de optimalisatie van de website, het opzetten van relevante avertenties en het lanceren van gerichte onlinecampagnes. Elke inspanning wordt nauwlettend in de gaten gehouden, zodat we snel kunnen ingrijpen of van koers veranderen mocht dat nodig blijken. Na analyse formuleren we extra aanbevelingen om de verschillende doelgroepen nog beter te kunnen bespelen.
"De outsourcing-oplossing van het marketingbureau zorgt dat wij kunnen rekenen op de vakkundigheid en proactiviteit van een doorwinterde online marketeer, hier bij ons op kantoor"
Gert Jooris
ARLU
ADFUNDUM RECLAMEBUREAU
ST.-BLASIUSSTRAAT 11A1 • 8800 ROESELARE (RUMBEKE)
T 051 24 00 24 • [email protected] • PRIVACYBELEID