ACA is een klinkende naam in zijn sector. Als erkend controleorganisme komt het Roeselaarse keuringsbedrijf voornamelijk bij b2b-klanten terecht. Om ook particulieren te bereiken, nam ACA Adfundum onder de arm. De uitdaging bestond erin om ACA en zijn website toegankelijker en aantrekkelijker te maken, zowel voor de bestaande doelgroep als voor consumenten.
ACA
GELEZEN EN GOEDGEKEURD: ADFUNDUM BOUWT TOEGANKELIJKE WEBSITE VOOR KEURINGSORGANISME ACA
Ontdek hoe ACA, een van oorsprong b2b-onderneming, door een aantal strategische keuzes ook het controleorganisme van de consument werd.
Uitdaging.
Gevraagd.
Zorg met een opfrissing van de huisstijl, een nieuwe baseline of pay-off, en een volledig nieuw websiteontwerp voor een goed navigeerbare website, die de bezoekers aanzet tot converteren. Maak het makkelijk om snel en eenvoudig de juiste keuring te kiezen.
Uitrol huisstijl
Beursbenodigdheden (flyer, blocnote, stretchhoes, …)
Het mooiste moment moet dan nog komen. Je vernieuwde huisstijl naar buiten brengen, is ongetwijfeld een spannend moment. En waar beter dan op een beurs, daar waar je klanten en potentiële partners een blocnote van je beurstand plukken, een flyer meegraaien of even loeren naar het kersverse campagnebeeld en andere beursbenodigdheden.
Belettering
Een frisse nieuwe huisstijl is waardeloos als je die niet kunt uitrollen over diverse dragers. Want wat is een ‘launch’ zonder raket? Wat is een huisstijl als je die niet in het straatbeeld kunt ontplooien? Geen Space Shuttle, wel volledig beletterde bedrijfsvoertuigen die niet onopgemerkt blijven. Een bolide met de uitstraling van de ‘Millennium Falcon’ en de stuwkracht van een straaljager. We proudly present ‘The New ACA company car’.
"“Als je Adfundum binnenstapt, voel je een bepaalde zindering. De positieve mindset van het team vertaalde zich in inspirerende ideeën en een constructieve samenwerking”"
Website
De voornaamste focus van ACA lag afgelopen jaren op de b2b-klant. Maar ook consumenten kunnen al altijd terecht bij het Roeselaarse keuringsorganisme. Dat werd in het verleden echter minder in de verf gezet. De opdracht was dan ook duidelijk: creëer een toegankelijk en gebruiksvriendelijk platform voor zowel b2b-klanten als voor particulieren, met iets meer de nadruk op keuringen voor consumenten.
Smaakt naar meer?
Wil je je onderscheiden van je concurrenten met een unieke campagne of gebruiksvriendelijke website?
Contacteer ons vrijblijvend!
Contact