Spring naar de inhoud
Groothandel.

Leybaert – My Goodness

ADFUNDUM GEEFT PLANTENKWEKER LEYBAERT VERZORGINGSTIPS VOOR EEN BLOEIENDE MARKETINGSTRATEGIE

Plantenkweker Leybaert staat bekend om zijn kwaliteit, duurzame aanpak en passie voor planten. In 2019 zakte een delegatie van Adfundum af naar het Waasland om er in Moerbeke-Waas te gaan luisteren naar het bevlogen team van Tom Leybaert. Tijdens een branding workshop vergaarden we alle informatie die we nodig hadden om Leybaert klaar te stomen voor zijn toekomstige uitdagingen.

Uitdaging.

Oh my goodness

Leybaert is al meer dan 20 jaar een absolute autoriteit binnen zijn vakgebied. Een plantenkweker met naam en faam, geliefd en bemind door zijn b2b-klanten. Een klinkende naam bij zijn belangrijkste doelgroep, maar een eerder nobele onbekende bij het grote publiek.

Het was in het verleden nooit een issue, maar een paar jaar geleden voelde de plantenkweker de noodzaak om zijn planten ook een gezicht te geven in de verschillende verdeelpunten. Doel was om zo ook consumenten kennis te laten maken met de Leybaert-kwaliteit.

Internationaal karakter

Gevraagd.

Aangezien de plantjes van Leybaert het ook goed doen buiten de landsgrenzen, moest het ‘consumentenmerk’ een internationale uitstraling hebben. Na het capteren van de informatie en de wensen van Leybaert, stelde het Adfundum-team een lijvig branding document op met een naam voor het ‘consumentenmerk’ en een uitgekiende strategie om het merk te lanceren.

Ontwerp logo consumentenmerk My Goodness
Potlabels My Goodness - Leybaert plantenkweker
Branding potten My Goodness
Branding labels My Goodness
Social media My Goodness
Mockup website leybaertbv.be
Uitrol branding My Goodness
Branding potcover My Goodness
Oplossing.

Look en feel

De huisstijl, kleuren en de allround look en feel van de website dompelen de bezoeker meteen onder in de My Goodness-leefwereld. Luchtig, een explosie van kleur, met als absolute blikvanger alles wat de natuur ons te bieden heeft.

Fotografie Leybaert
Design potten Leybaert
Feel good vibes met doordachte branding van Adfundum
Branding potten Leybaert
Branding beursstand Leybaert en My Goodness
Uitrol branding beursstand Leybaert / My Goodness
Oplossing.

My ‘on- en offline’ Goodness

Een huisstijl uitrollen kan op 1001 manieren: van een beursstand tot banners, een e-mailhandtekening, potcovers voor de planten, uitnodiging voor een huisbeurs, labels … Om dat allemaal te kunnen realiseren, is het gebruik van het juiste beeldmateriaal een absolute vereiste.

De stijl, de good vibes en het onderwerp lenen zich perfect voor socialemediaplatformen als Instagram en Facebook.

Smaakt naar meer?

Wil je je onderscheiden van je concurrenten met een unieke campagne of gebruiksvriendelijke website? Wij begeleiden je graag naar een marketingoplossing die in het oog springt van je doelpubliek. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.

CONTACTEER ONS VOOR EEN VRIJBLIJVEND GESPREK.

Interesse
Adfundum is al jaren dé marketingpartner van plantenkweker Leybaert

Benieuwd naar meer cases?

Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te optimaliseren. Meer info