Spring naar de inhoud
Retail.

The Cocktail Club

Adfundum mixt en shaket tot een heerlijke marketingcocktail met Londense vibes.

“Geef een gezicht aan ons initiatief ‘The Cocktail Club’”, zo luidde de vraag. “En werk alles op korte termijn uit, zodat we op ons event het volledige verhaal kunnen vertellen.” Een beetje short notice, maar geen onhaalbare kaart … Als een doorgewinterde mixoloog met krullende snor, een paar modieuze bretellen en haar blinkend van de brylcreem, selecteerde het Adfundum-team de beste ingrediënten en smaakmakers, en mengde die tot een evenwichtige, pittige en heerlijke marketingcocktail.

Fotografie cocktails The Cocktail Club - productfotografie.
Uitdaging.

Een recept, zonder ingrediënten

The Cocktail Club is een volledig nieuw concept dat uit het brein van Hendrik Wostyn komt, de CEO van Districo. Een idee, maar één zonder gezicht, huisstijl, logo, landingspagina / website en andere visuele en tekstuele content. Dat alles in gereedheid moest gebracht worden voor het event waarop het initiatief zou worden gelanceerd, was voldoende om te weten dat we meteen uit de startblokken moesten schieten.

Fotografie masterclass The Cocktail Club
Fotografie Hensol Castle Gin, masterclass The Cocktail Club
Gevraagd.

Cocktails met Londense vibes

Vertel het verhaal van The Cocktail Club in woord en beeld. Gebruik storytelling om klanten en geïnteresseerden te enthousiasmeren en onder te dompelen in de magie van dit initiatief met Londense vibes.

Patroon The Cocktail Club
Fotografie masterclass The Cocktail club - eventfotografie
Fotografie masterclass The Cocktail club - eventfotografie
Fotografie masterclass The Cocktail Club - eventfotografie.
Fotografie masterclass The Cocktail Club - eventfotografie.
Oplossing.

De cocktailwereld op zijn kop

Klassieke cocktails heruitgevonden en zelfs naar een hoger niveau getild. Een traditionele wereld volledig ondersteboven gekeerd. Een glas upside down. Cocktails met een hoek af … En keer je dat cocktailglas even om, dan komt daar plots een A tevoorschijn. Toeval? We denken het niet … Of hoe je door een onderwerp vanuit alle hoeken te bekijken toch tot een vrij verrassend resultaat kunt komen. Het logo, dat een aantal jaar geleden werd ontwikkeld, werd vanonder het stof gehaald en stevig opgeblonken voor lancering.

Oplossing.

Start to shake

Een nieuwe cocktail, een nieuw verhaal. Rum die doet denken aan de straffe verhalen van zeerovers en cocktails die je zo katapulteren naar witte zandstranden op verborgen en verlaten eilanden. Of wat te denken van een wild om zich heen schoppende Horse’s Neck cocktail? Elk stappenplan zorgt dat je makkelijk zelf aan de slag kunt.

“Het was een plezier om met jullie samen te werken. Het event was mede dankzij jullie een schot in de roos”, vertelt Hendrik Wostyn.

Fotografie.

Achter de lens en de shaker

Voor unieke cocktails met uitzonderlijke spirits, mixers en tonics duik je niet zomaar even het stockbeeldenarchief in. Je start de dag met een cocktail en eindigt hem zo. Meer dan 30 cocktails maken en fotograferen in een tijdspanne van een zestal uur … Aan een tempo van zo’n zes cocktails per uur, één per tien minuten, hebben we nog net het wereldrecord niet verbroken.

Fotografie masterclass The Cocktail Club - eventfotografie
Fotografie masterclass The Cocktail Club - eventfotografie.

Smaakt naar meer?

Adfundum is een ‘duiveltje-doet-al’. We zijn als een Zwitsers zakmes: een multitool die ingeschakeld kan worden voor het oplossen van complexe vraagstukken. We brengen snijdende marketingcampagnes, halen de angel met onze pincet zo uit je probleem, presenteren een marketingplan waarvan de schroeven stevig zijn vastgedraaid en zorgen met ons mini-schaartje voor de geknipte communicatie op maat van elke doelgroep. Wil je een beroep doen op het A-team?

CONTACTEER ONS VOOR EEN VRIJBLIJVEND GESPREK.

Interesse
Fotografie masterclass The Cocktail Club - eventfotografie.

Benieuwd naar meer cases?

Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te optimaliseren. Meer info