Spring naar de inhoud
Food & beverage.

Mulder

WULDER BIE ADFUNDUM ZIEN FAN VAN MULDER IN ROESELARE

Onze samenwerking met Mulder, die steken we niet onder stoelen of banken. Meer nog, we zijn zo ‘content’ dat we het eigenlijk gewoon van het blauwste dak van het blauwste gebouw van Roeselare zouden willen schreeuwen. Want ‘wulder’ van Adfundum zijn toch ook allemaal een beetje Mulder, al van 2010, bij de start van onze eerste samenwerking. Mede dankzij de inspanningen van de experts van Adfundum groeide Mulder Roeselare van 150 (in 2014) naar 270 werknemers in tien jaar tijd. Hoe we ons steentje bijgedragen hebben?

UITDAGING.

Elke onderneming met ambitie streeft naar groei. Die doelstelling behalen, doe je door stijgende omzetcijfers, maar – misschien nog belangrijker – door het aannemen en houden van gedreven werknemers. Wat verkoop betreft, heeft Mulder geen klagen. Wat het zoeken en vinden van de juiste profielen aangaat, dat is een ander paar mouwen.

 

 

GEVRAAGD.

Werk een employer branding-idee uit dat het DNA van Mulder weerspiegelt. Zorg voor leuke ontwerpen, taal op maat van ons doelpubliek en bedenk leuke ideeën voor social media en andere communicatiekanalen.

OPLOSSING.

Muldi’s zijn een fenomeen geworden, ‘wulder bie Mulder’ een begrip, de blauwe fabriek aan de Beversesteenweg een landmark in Roeselare. Een bedrijfscultuur ontwikkelen, bouwen en onderhouden is geen sinecure. Er zijn tal van ‘employer branding-inspanningen’ nodig om gezien te worden en het is belangrijk dat we de juiste taal blijven spreken, zowel in tekst als in beeld. Hieronder een aantal voorbeelden van hoe we Mulder geholpen hebben met hun employer branding.

"Adfundum weet met hun expertise en creatief talent als geen ander in te spelen op onze noden en vragen. Dankzij de experts van Adfundum heeft onze branding een nieuwe vrolijke en integere look & feel gekregen die ook ons Mulder-DNA steeds weer weerspiegelt. De samenwerking met Adfundum verloopt zeer organisch, inspirerend én met de nodige ruimte om van creatieve gedachten te wisselen!"

Els Laureyns Human Resources Manager
Oplossing.

Van rebranding en bedanking tot kookboekje, uitnodiging voor personeelsfeest en het ‘minizakje’

Er is eigenlijk bijna niets wat we niet gedaan hebben voor onze Roeselaarse vrienden. We zijn samen groot geworden. En tijdens onze vriendschap hebben we er alles aan gedaan om Mulder een gezicht te geven en om van de graanfabrikant één van de meest gegeerde werkplekken te maken in de regio.

Naast een rebranding en een nieuwe insteek, verzorgden de grafische vormgevers tal van beelden en schreef de copywriter letterlijk duizenden pagina’s copy. Of het nu ging om een filmpje, reels, slogans, een social post, landingspagina, een uitnodiging voor een feest, kerstkaart of kalender: onze content creators werden aardig uitgedaagd de afgelopen tien jaar.

Oplossing.

Content met de juiste content (landingspagina)

Goesting in een nieuwe uitdaging? Zeker! Vanuit de social media-campagne van Mulder, zonder omwegen naar de job van je leven. Challenge accepted. Landen op de juiste bestemming, zonder ruis of overtollige informatie. To the point en gebruiksvriendelijk.

Op zoek naar een langetermijnrelatie met een gedreven, eerlijke en transparante marketingpartner? Adfundum is klaar om het engagement met jou aan te gaan. We staan te popelen om samen met jou te groeien en om jouw bedrijf op alle mogelijke manieren in de aandacht te brengen. 

Smaakt naar meer?

Vertel ons jouw verhaal. Wij detecteren de usp’s die we kunnen gebruiken om je werknemers te motiveren en nieuw talent aan te trekken.

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.

Interesse

Benieuwd naar meer cases?

Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te optimaliseren. Meer info