Spring naar de inhoud
KEUKENS.

Grando Keukens

Sterk in design, ambitieus in online groei. Grando Keukens kiest voor Adfundum.

Met toonzalen verspreid over heel Nederland en België is Grando Keukens al jaren een gevestigde naam in de keukenbranche. Ook online staat Grando niet stil, maar om hun digitale inspanningen nóg effectiever te maken, zochten ze een partner die hen op strategisch niveau kon ondersteunen. Grando vond daarom in Adfundum de ideale partner om die ambitie waar te maken.

De uitdaging.

Hoe maak je van een fysiek georiënteerd merk een digitale krachtpatser? Grando Keukens zocht een manier om hun expertise, kwaliteit en passie niet alleen in hun showrooms, maar ook online zichtbaar te maken. Ze wilden een inspirerende digitale aanwezigheid die zowel bestaande klanten als potentiële kopers steeds weet te overtuigen.

Gevraagd.

  • Creëer content die niet alleen de doelgroep informeert en inspireert, maar ook echt aansluit bij onze ideale klant. We willen dat de websitebezoeker onze passie voor keukens voelt en tegelijk ook praktische en relevante info meekrijgt.
  • Daarnaast willen we ons als trendsetter profileren door jaarlijks een uitgebreide trendpagina te voorzien.
  • Vergroot tot slot onze online zichtbaarheid. Zet gerichte advertenties en remarketingcampagnes op die online onze naamsbekendheid vergroten, onze expertise in de kijker zetten en ook nieuwe klanten naar de website leidt.
Oplossing.

Maandelijkse binnenkijkers en blogs

Met de binnenkijkers (lees: testimonials) geven we de websitebezoeker een exclusieve blik in enkele keukens die Grando recent realiseerde. Elke keuken vertelt een uniek verhaal. Met een sterke focus op emotie, persoonlijkheid en het vakmanschap van Grando, laten we de lezer zien hoe dromen toch werkelijkheid kunnen worden.

De blogs pakken we ook strategisch aan. Per kwartaal voeren we een uitgebreid zoekwoordonderzoek uit. Op basis van deze inzichten bepalen we de onderwerpen voor de blogs, waar we praktische tips, adviezen en designideeën delen die Grando Keukens als expert in de markt positioneert. Zo combineren we inspiratie met informatie en helpen we klanten om de juiste keuze(s) te maken.

Mockup gsm testimonial pagina
mockup computer van testimonial pagina
Oplossing.

Jaarlijkse trendpagina: Grando als trendsetter

Met een jaarlijkse trendpagina plaatsen we Grando steevast als expert in de keukenwereld. We duiken telkens diep in de nieuwste ontwikkelingen op vlak van design, technologie en duurzaamheid. Van slimme keukenapparatuur tot verrassende kleurencombinaties en materialen: we presenteren het allemaal op een manier die bezoekers laat dromen en hun keukenplannen probeert vorm te geven. Zo blijft Grando de absolute referentie voor wie op zoek is naar een op maat gemaakte keuken én persoonlijk advies. Inspiratie gegarandeerd!

Oplossing.

Gerichte advertenties en remarketing campagnes

Inspireren en informeren is één ding, maar hoe wordt je gevonden op het net? Onze performance marketeer zorgt, via doordachte search-, display-, Meta-, Pinterest-campagnes en remarketing ads, dat Grando altijd top of mind blijft. Van gerichte zoekadvertenties op Google tot aantrekkelijke banners op platformen waar hun doelgroep actief op is: elke klik brengt (potentiële) klanten dichter bij hun droomkeuken. Het resultaat? Meer websiteverkeer, een sterkere online aanwezigheid en bovenal meer relevante leads!

Mockup advertentie inspiratiemagazine

Smaakt naar meer?

Wil je jouw online aanwezigheid net zoals Grando naar een hoger niveau tillen? We begeleiden je graag naar een aanpak op maat van jouw doelstellingen en budget.

Ontdek vrijblijvend wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.

Contact

Benieuwd naar meer cases?

Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te optimaliseren. Meer info

Blijf op de hoogte